Friday 22 June 2007

Bumper Fiore C11 & C12

Ini lah dia gambar Bumper Fiore C12 original - gambo sape la nih aku main rembat je :) , antara barang yang aku duk gila mencarik dulu-dulu. Nak carik bumper depan fiore mmg takde masalah, tp nak carik bumper fiore belakang tu yg gilo babi payah. Kalo tak berminat pakai bumper fiber, kena la bersakit menyelongkar ke kedai potong atau pasang contact runner kedai potong yg ramai. Jangan memain sekarang, sesama runner pun duk mencarik barang rare nih. Nyesal woooooo tak sambar awal² dulu, tak sangka spare part saga boleh jadi mcm ni punya rare & supir mahal. Ni pulak gambar bumper belakang Fiore C11, antara runner yg best (budak SFOC) kt shah alam menjual pd harga sekitar RM300. Kalo bumper fiore C11 ni mmg bersepah dan senang skit nak carik than bumper C12.

Kepada Proton Saga Fiore Enthusiast yang amat berminat utk convert saga anda kepada fiore, jangan la berputus asa kalo tewas mendapatkan brg rare saga yg sukar diperolehi & kalo jumpa pun harga memerlukan azam yg sgt tinggi beb.... hehehehe. So, second option beralihlah kepada bumper fiore fiber. Yes, mmg korang akan kata takde feel la tak pakai ori, takut pecah la.. but mostly kalo brg fiber ni aku mmg rekemen 99% looks original & akan tahan lama kalo kena caranya. Please la jgn amik yg ah beng mcm kt kedai abg or autopista tu, hanya recommended dgn individu di bawah shj :


1) Syam Bodykits - 012-6767225 (Syam Sensei)

2) Paktam PMC - 017-6558909 (a.k.a Hornets)

p/s : aku bukan promote & tarak satu sennnnnnnnn pun komisen dari tauke fiber nih. Tapi kalo dah susah sgt mau dpt barang + dah minat gilaaaa.. amik ajaaaa. Baru la boleh join keta hensem C12 United Malaya yang lain :)

3 comments:

shas said...

aku memang berminat tentang bumper c12.yang ori memang susah dapat.fibre pun ok gak.aku tak masuk mana2 club jadi tak tahu mcmana nak cari benda2 tu.syam bodykits 2 kat mana kedainye.paktam pmc?kat area melaka ngan segamat mana leh dapat.

Unknown said...

La..Ni aku punya gambar..Ok, bagus gak kau tolong promotekan..Kalau nak barang2 Fiore, SMS aku di 012-2994398 sekarang!! Penghantaran ke seluruh Malaysia disediakan..Ke UK dan Canada pun kitorang (aku dan Sham) penah hantar, inikan pulak ke Segamat..SMS aku sekarang ye..Mekasih..

Unknown said...

Bro Ada body part saga mmc ori c11 n c12...pls call 0162509226...urgent?